My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Thursday, September 8, 2011

Dont judge me by my Facebook profile..

Salam & morning...
This early morning, i received a message from someone yang tak dikenali..
She's only know me by my facebook...
Oh God!!...
dont judge me like that...
i hate...

"Hello My name is Zaina Abdul Karim. i like your profile is okay by me if we can be friends write back and let me have your email address so we can get to know more about ourselves my email id is (preetyzaina4luv@yahoo.com) have a nice day. you can as well contact me direct on my email. Awaiting your email.. salam"

Boleh percaya ke?..

p/s~i didn't reply her message...just delete..


7 comments:

  1. agak ngeri lau sy dpt mcm tu sy delete gak uhuhuh

    ReplyDelete
  2. Mmg takut pon...entah2 org ni nak culik kot...hehe

    ReplyDelete
  3. hahaahah...lucu plak ayat tu~~~

    ReplyDelete
  4. yg peliknya..knp pompuan zmn sekarang ni, berani mcm tu?...

    ReplyDelete
  5. Belum tentu pompuan tuh. Sindiket mcm tu memang banyak. Minta email la, minta telepon la, minta no akuan la. Ayat tu biasala, nak pancing minat kita.

    ReplyDelete
  6. Saya baru saja mendapat mesej darinya melalui facebook. Saya dah agak semacam ada yang tidak kena. Sebab dia menggunakan bahasa Melayu yg menggunakan terjemahan Google. Berkecamuk dan lintang-pukang susunan ayatnya.

    Katanya, beliau adalah keturunan campuran Melayu dan Inggeris. Menetap di London dan berusia 28 tahun, masih tidak berkahwin serta dara tak pecah lagi. Bapanya berasal dari Sabah dan telah meninggal dunia 2 tahun lepas. Dan berhasrat nak pulang ke Malaysia untuk melabur dan memulakan kehidupan baru di sini, di samping itu mencari saudara-mata dari sebelah bapanya. Dia menyatakan hasratnya untuk mendapat bantuan dari saya dalam berbuat demikian.

    Setelah lebihkurang 4 hingga 5 kali berbalas mesej, dia menyatakan hasratnya untuk memberi hadiah kepada saya kerana sangat menghargai perkenalan ini. Terdahulu dari itu dia menghantar 6 keping gambar kepada saya untuk menyatakan keyakinan dirinya yang ikhlas untuk menjalinkan hubungan. Tetapi saya tidak berbuat demikian...!

    Saya hanya menghubungi dirinya melalui telefon bimbit setelah beliau mendesak. Memang terdengar suara perempuan.

    Sekarang ini, saya sedang menanti dan meneliti modus operandi beliau yang seterusnya. Apakah dia berjaya memperdayakan saya atau saya akan menelan dia dengan taik-taiknya sekali...!

    ReplyDelete