My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Sunday, March 31, 2013

Perdana Menteri Malaysia pun datang malam markaz...

As Salam guys...
Tgh aku belek2 paper kat opis td, aku terbaca berita ni...
aku copy paste dari utusan online..


Mula2 aku x bleh bayangkan Dato Seri Najib dtg mlm markaz, Sabtu (30/3/2013) di Masjid Seri Petaling.
Kemudian, aku baca blog Anak Pendang Sekeluarga...
Alhamdulillah...
Aku mohon copy paste beberapa gambar2 PM dari blog Anak Pendang Sekeluarga..

 Kedatangan PM & Menteri Agama, Dato Seri Jamil Khir Baharom disambut dgn hormat..
Lihatlah sifat ikram dari ulama2...

Solat isyak berjemaah di malam markas...
(Aku sgt rindukan suasana ini...)

 Iklan journa dari Abg Hamzah (kalau x silap aku)...
Utk majlis bacaan kisah sahabat2 sebelum tidur...
Aku pernah keluar jalan Allah dgn Abg Hamzah..
Dia jadi amir jemaah...
Rupa2 nya, dialah yang paling byk buat usaha pada VVIP, kerabat2 sultan, anak2 menteri..
 .
Oh!!..i love this picture..
Cara makan simple je...tapi sodapppp!!..hehehe

******************
Ya Allah!! pilihlah aku, keluargaku, sahabat2 ku & seluruh umat Islam utk keluar di Jalan Mu...
Amin.

No comments:

Post a Comment