My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Friday, April 12, 2013

Ada apa dengan 14 April?

As salam uoalls...
2 hari lg, tiba 14 April..
Ada apa dengan 14 April dlm hidup aku?..

14 April adalah hari bersejarah dlm hidup aku..
Aku telah buat keputusan untuk berkahwin..
Maka, menangislah anak2 dara yg mengorat aku dulu..
Sebab aku tak pilih diorang..
Hahahaha!!...(poyo plak)
Aku telah bertunang dgn seorang wanita yg telah dipilih oleh Allah SWT..
Dialah jodoh ku semasa aku diciptakan di alam roh lagi..
Alhamdulillah..
1 tahun masa telah berlalu dgn penuh makna..


Kenapa aku pilih bertunang 14 April??
14 April juga adalah tarikh lahir ahlia..

Ahlia dah 26 tahun..
26 tahun ahlia akan bergelar mumy..
Semoga Ahlia selalu bahgia & dimurahkan rezeki..
Amin..

***********************
14 April tak dapat celebrate dgn ahlia...
Aku outstation..
Ya Allah! peliharalah keluarga ku semasa ketiadaanku di sisi mereka..

1 comment: