My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Wednesday, September 14, 2011

Direction to my parent's house..

As Salam to all my frenz & readers..
Insyallah...i will arrange my open house..
i will guide you..the direction to my parent's house

My parent's house is located in Ijok, Kuala Selangor...near Puncak Alam & Batu Arang
For detail...refer google map...hehehe

i hope..picture above can help you...
Click on the picture to zoom in...

Finally..this is my parent's house..
How?..tradisional tak?..hehe
Aku dibesarkan di dalam rumah ini...

p/s~ Bila sampai rumah aku..jangan lupa bagi salam...
Bila ada orang yang jawab salam..baru boleh masuk..
hehehe..

4 comments:

  1. tak bleh zoom oit..giler kecik..cm tak ikhlas jemput jer..hehehe!

    ReplyDelete
  2. ye ke?..boleh la..click pic tu..lps tu zoom in la..

    p/s~ikhlas bkn tgk gambar pon..hehe

    ReplyDelete
  3. mmg xleh nk zoom la awat google maps pun xdpt bila taip alamat yg diberi...huhuh

    ReplyDelete
  4. Xpe2...technical problem ni...hehe..peta dah pon di emel kpd semua jemputan...TQ

    ReplyDelete