My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Monday, September 12, 2011

Happy Anniversary ...16

Salamz & morning to all my frenz & readers...
Today, i would like to share with you...
My friend's blog..
azharjaafar313

i like his entry..about 16 Tahun telah berlalu..

"Maha Suci Tuhan yang telah menciptakan makhluk-makhluk semuanya berpasangan; sama ada dari yang ditumbuhkan oleh bumi, atau dari diri mereka, ataupun dari apa yang mereka tidak mengetahuinya." ~ Yasiin ayat 36.

8 Sept adalah Hari Ulang Tahun Perkahwinannya yang ke-16...

My friend said~ "16 tahun bukan la masa yang pendek.. banyak gak ujiannya.. dan rasanya isteri aku banyak bersabar dengan perangai aku.. terima kasih lah ye.. dan terima kasih lagi sebab sanggup mengandungkan dan dimengandungkan dan termengandungkan zuriat keturunan aku"

"Mudah-mudahan isteri aku ni akan jadi isteri aku jugak kat dalam syurga nanti.. amiiin.. (weii.. kata amin la..). 500 tahun tuu tunggu aku dalam syurga dengan bersolek.. dan bila aku datang lepas 500 tahun, lu tak payah pikir la apa nak buat"

"Tapi yang tak bestnya, isteri aku cakap nanti dia nak halau semua bidadari-bidadari syurga.. perghh.. sebab kat dunia dulu dia yang kena bersusah payah terutama bila ditinggalkan masa aku keluar di jalan Allah..
err.. but don't worry.. I'll find the way, insyaAllah.. hehehe..."


Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan Yg Ke-16
Semoga Allah merahmati & memberkati hidup kalian..
Amenn..

p/s~"Seorang isteri yang redha dan bersabar ketika suaminya sedang keluar di jalan Allah SWT, Allah SWT akan memasukkan dia ke dalam syurga 500 tahun lebih awal dari suaminya"

Kelebihan ini hanya untuk wanita yang suaminya keluar di jalan Allah sahaja

No comments:

Post a Comment