My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Friday, September 9, 2011

1st time..beraya rumah my bos..

Salam my frenz...
Since 2009...until now, tak pernah beraya rumah my bos..
tak patut betul la...
So, i take opportunity..this year..nak beraya rumah bos..
Alhamdulillah...dapat juga beraya rumahnya..

Let me introduce...who's my bos?

Picture above..left hand side is my bos
Tuan Haji Kormain Md Noor..
Tengok je nama..mesti korang tau kan?..Dia orang Jawa Batu Pahat..
i respect him..because he bring different character..
In the office...tegas & garang gilos..
But, outside office...friendly & soft..

My favorite...Puding Buah..
Sweet..i like..

p/s~Baik dengan bos..boleh minta pindah balik negeri...hehehe
SELAMAT HARI RAYA BOSS..

No comments:

Post a Comment