My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Friday, February 3, 2012

WUY 521 ?

As salam to all my friends..
Petang tadi, aku nak balik kampung..
Dari Kuala Terengganu ke Kuala Selangor..
Bersama seorang kawan sepejabat...


Tetiba ada sebuah kereta ikut aku dari belakang...
Dari Kuala Terengganu kereta tu ikut aku..
Tapi kat Kuantan baru aku perasan..

Sampai di Kuantan, aku biarkan kereta melepasi aku...
Rupa-rupanya..2 awek plak tu...
PERGHHHH!!!!...meletopp!!!
Awek2 tu siap main horn lagi kat aku...
Aku pun "naik" hangin la...

Aku kejar awek2 tu...
Dari Lebuhraya Kuantan sampai Karak..
Jauh tu!!..~250km (2 jam)
Laju giler awek2 ni drive...
140km/j....

Sampai kat Tol Karak...
Aku pun malas nak kejar lagi..
Aku tak kenal pun awek2 tu...
Yang aku tau..
Kereta MyVi warna kelabu...
Plat nombor WUY 521

p/s~Aku bengang sebab awek2 tu main horn & lambai2 tangan...
GERAMMM!!!!

No comments:

Post a Comment