My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Sunday, February 5, 2012

Miss "H"

As salam to all my friends..
Hari ni aku tak tau nak buat apa...
Cuti lama sangat kt kampung..
Aku pun tengok kereta pertama aku..
Terus ada idea nak repair kereta..

Ni lah kereta pertama aku..
Namanya HONDA..
Ada sapa2 nak beli tak??
Sebenarnya aku tak nak jual pun..hehehe..
Aku sayang kereta ni..
Sebab banyak kenangan aku bersamanya..

Sedang mencari spare part di mudah.com..
Aku berminat nak beli antena HONDA..
Lagi pun antena kereta aku dah patah..
Bukan aku yang patahkan..
Memang aku beli dulu dah patah..
RM150/each..boleh la..

p/s~Aku minat kereta HONDA ni sejak aku sekolah menengah lagi..

No comments:

Post a Comment