My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Wednesday, December 19, 2012

Happy Birthday!!...

As salam & morning to all my readers...
For your information..uhuk..uhuk..uhuk..
Semalam 18/12 adalah hari lahir aku yg ke XX..
uhuk..uhuk..uhuk..(sambil tutup mulut)

Ucapan yg teristimewa, mestilah ahlia aku..hehehe
Mak & family dan mak & family mertua..

2 hari sebelum birthday aku, ahlia dah masak nasi minyak..
Wow!!..feveret aku tuuuuuu..
Birthday plak, masak nasi ayam...
pastu, layanan "istimewa" plak...
jeng3x..korang jgn pikir yg bukan2 plak..
TQ cyg..
Hadiah birthday aku ialah anak yg bakal lahir nnti..

************
p/s~TQVM kpd semua yg bg ucapan kat aku..


No comments:

Post a Comment