My schedule this week~

12/04/2013 ~ Check in Rumbia Resort, Paka

13/04/2013 ~ Cycling in Kerteh

14/04/2013 ~ Dialog with Petronas Gas Berhad, Kerteh

15/04/2013 ~ Director General visit

Monday, November 26, 2012

My life after married

 Assalamualaikum to all my readers..
Dah lama x mengupdate blog lepas kahwin..
Biasa la, kehidupan lebih sibuk tapi bermakna, heheheh..
(Korang jgn fikir yg bukan2)

Aku banyak menghabiskan masa bersama isteri aku..
Lepas balik keje, aku xkan sia-sia kan dia..hehehe..
Lepas solat maghrib, kami baca Al-Quran bersama..
Lepas solat Isyak, aku bacakan hadis2 & kisah para sahabat..
Begitulah kehidupan aku sejak kahwin hingga kini..
Aku harap dapat dikekalkan sehingga akhir hayat..
Aku rasa amat terharu. bila isteriku membacakan hadis2 & kisah para sahabat..
Semoga dia dapat membacakan hadis2 & kisah para sahabat bersama2 anak2 kami nanti..
huhuhuhu...
Alhamdulillah, isteri aku disahkan hamil hampir 10 minggu..
Aku lah orang yg paling bahagia bila dengar berita ni...
YESSS!!!!!...
Terbukti kelakian ku...hahahaha.

Aku doakan semoga isteri aku tabah semasa hamil...
Love u much...

***************************
p/s~Bila isteri hamil, suami makin sayang....hehehe
(itulah pesanan mak mertua ku)



1 comment: